Då var första dagen över



Tänkte bara visa er en before/after bild på mitt rum. Usch och fy för hur stökigt det var innan jag städade...


Ja nu ligger jag här i sängen i mitt nystädade fräscha rum (bild^) och första skoldagen har sakta passerat förbi. Som jag sa så kom Filip hit vid fyra och sen dess har vi bara chillat med film och vindruvor. Han drog väl hem vid nio ungefär och då gick jag och tog en dusch och nu ligger jag här i sängen. Imorgon börjar allvaret på riktigt med riktiga lektioner och idrott :o! Jag som inte ens har något skåp än.. Menmen det blir nog bra. Jag får packa tights och t-shirt som idrottskläder för jag vet inte ens om det är inne eller ute. Imorgon efter skolan ska jag iallafall ta mig ner på stan och köpa block och pennor och sånt. Ska förbi ÖB en sväng också för jag såg att de hade billiga laptopfodral. Det kanske bara är skit men värt en titt ändå.

Nu ska jag nog stänga av datorn och sen puffa upp kuddarna, skaka täcket och sen sova. Puss och Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på