My evening

Jag sitter i Mathildas säng och typ halvsover. Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag somnar helt. Min kväll har varit riktigt trevlig, jag kom till Mathilda vid sex ungefär och då var Kasia och Linnea redan här. De fixade sig lite och vi satt och prata ett tag och sen vid halv nio-nio så drog vi ner på stan och käkade pizza. Jag och Kasia iallafall. De andra två var nyttiga med varsin sallad;)
När vi setat där i evigheter så gick vi en runda på stan och sen gick vi hem till Mathilda igen vid elva. Nu sen vi kom hem har vi ätit lite och bäddat Mathildas säng och inom en kort tid så kommer jag däcka av trötthet. Puss och godnatt på er!




Lite bilder från kvällen :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på