Sista April

Drivbild från förra året. Memories♥

Goodmorning babes!
Jag har nyss vinkat av alla som skulle till jobbet/skolan/praon och nu ligger jag i sängen och tittar rivstart och tittar runt på lite olika bloggar. Idag har jag faktiskt ätit havregrynsgröt till frukost. Både gott, nyttigt och ger mättnad i flera timmar. Konstigt att jag inte äter det oftare.
Om en och en halv timme så ska jag vara nere vid Bengtssons för att få skjuts till Pellbo. Jag och Louice ska hjälpa till lite inför ikväll och äta räkmacka. På tal om räkmacka, jag måste gå tidigare till till Bengtssons så jag hinner förbi ica och köpa ett bröd åt mig. Jag är inte så väldigt förtjust det ljusa brödet som brukar vara i räkmackor så jag ska göra en egen åt mig med lite grövre bröd.

Nu ska jag ta en tupplur och sen ska jag fixa mig lite. Vi hörs!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på