Lördag

Idag har jag sovit länge och sen åkte jag till stan med föräldrarna en sväng.

För ett tag sen så var jag och pappa ut och sprang lite. Segt som bara den, jag orkar knappt springa en km i sträck... Menmen det är ju därför jag tränar, för att bli bättre.

Nu sitter jag nyduschad och fresch på altanen och snackar med Elin på msn. Egentligen lyssnar jag på musik också men den överröstas av regnet som smattrar mot taket. Bara för att jag skrev sådär så gav sig regnet så nu duggar det bara! Weird.
Jag har jättelust att hitta på något men alla är upptagna eller så bor de jättelångt bort. Nu när jag för en gångs skull har tid och lite halvt lust att städa mitt rum så har mamma redan gjort det. Ironiskt.

Äsch jag ska nog ladda över och redigera lite foton tror jag. Ha det braa!


Postat av: Duygu

¤¤

HAHA jag mår bra tack. Mår underbart speciellt efter en underbar resa som jag hade :) läs inlägget du kmr du veta vrf <3 :D

2010-04-17 @ 21:02:30
URL: http://demango.blogg.se/
Postat av: * Em

Hej :) Allt bra med dig?

2010-04-17 @ 22:47:19
URL: http://emelojs.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på