DAN FÖRE DOPPAREDAN

HejHej!

Dagen har varit jättemysig.
Jag vaknade vid nio, gick upp och duschade och sen åkte jag till Filip.
Vi kikade på film och bytte julklappar. Filip fick tofflor, en tumring och en ny plånbok, och kan ni gissa vad jag fick? TRÖJAN! Ni vet den från Avanna, den svarta med katten på. Jag blev superglad! Såklart. Sen efter det skulle jag hem så det blev att ta bussen hem.
Nu har jag julstädat mitt rum, gjort julgodis som blev supergott och klätt granen.

Jag har verit väldigt dålig på att blogga med det är för att det har varit så stressigt sista tiden. Jag kommer antagligen vara lite dålig på att uppdatera nu i jul och nyår, men jag ska försöka.

Jaja nu orkar jag inte skriva något mer. Bara lite bilder så ska jag kolla klart på filmen och sen, sen ni då ska jag sova så att det blir julafton!





Nu är det julpyntat hemma hos oss också! Blev det inte fint? Det tycer iallafall jag.




400g mörk blockchoklad
Massor av olika
salta nötter
lagomt många minimarshmallows

Smält chokladen och blanda i alla ingredienser.
smeta ut allt på en plåt och ställ den kallt.
Nu är det bara att låta den stelna och sen 
bryta den i lagomt stora bitar och vräka i sig.


GOD JUL I FÖRSKOTT!











Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på