2011-01-27 | 00:13:31

Gästbloggning!

Hej Jag gör min första gästbloggning någonsin och självklart ska de vara på min ängel amandas blogg!! <3

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag själv inte bloggar, har försökt ett X antal ggr men det funkar tyvärr inte :( Men nu försöker jag här!

Idag har jag och Amanda fikat med Emelie på stan, de var himla trevligt eftersom det var otroligt längesen jag träffade Emelie. Vi gick en del i affärerna också och både jag och amanda fynda en hel del!
Jag köpte ytterligare 4 par trosor som kostade 15:- st (hade köpt 5 innan) och 4 fina toppar och en väst mellan 25-75:- på lindex.
Amanda lyckades också hitta trosor,ett par shorts och en jätte fin jacka. Men de får hon berätta mer om själv sen om hon vill :)

Amanda har städat igenom alla mina garderober ikväll och jag är evigt tacksam för de. Nu rör hon om igen i letan efter något att ha på sig imorgon eftersom hon ska sova är lite oförberett, MYS<3

Men nu ska vi snart sova och massera varann OSKÖNT!!! :D


Love Laru ♥
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!