Thursday


Modell: Jag Fotograf: Felicia

Godmorgon! Det är torsdag idag vilket innebär att jag har kortdag i skolan. Från 10 över tio till halv ett. Efter skolan ska jag träffa min underbara mormor. Det känns som att det var evigheter sen jag träffade henne så det blir trevligt! Spenderar nog några timmar hos henne innan det är dags för yoga klockan fem. Jag tar det lite lugnt med träningen nu eftersom att jag fortfarande hostar. Igår kväll upptäckte jag även att det liksom "pyste" från bröstet när jag andas in och "brummar" när jag andas ut. Läskigt.

Ikväll är det KU också. Det var ett tag sen jag var där nu, jag har haft så himla mycket att göra ett tag men idag ska jag dit och umgås lite.

Ha en fin dag! Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på