Stylisterna



Jag sitter här och tittar på några avsnitt av stylisterna som jag missat. Jag tycker den serien är riktigt rolig! Tråkigt att avsnitten är så korta bara. Min favorit av dem som är kvar är Caroline! Hon är så glad och trevlig och är alltid snygg! Jag skulle gärna se mer av henne efter stylisterna. Om Caroline inte vinner så hoppas jag att Melody ska göra det för hon är så himla snäll! Glädjs åt andra och hjälper gärna till. Hon är jordnära och mogen. Att hon har grym stil gör det bara bättre.
Någon som däremot inte är värd att vinna är Kajsa. Hon bara letar fel och är sur. Såfort något blir fel skyller hon på andra och hon kan verkligen inte glädjas med andra. Nej usch!



Vem blir det, Melody eller Caroline?


Postat av: Catta

Åh jag missade den serien helt och hållet:(

2011-03-15 @ 00:24:08
URL: http://stonedeaf.blogg.se/
Postat av: Phelicia

sv: Vad bra :)



Aww, tack! Du anar inte hur glad jag blir! KRAM!

2011-03-15 @ 12:38:16
URL: http://phelicias.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på