Rödbrun



Även mitt hår fick sig en släng av hårfärg och här ser ni resultatet. Jag blev jättenöjd men nästa gång blir det nog liite mer åt det röda hållet. Dock så gör inte bilden färgen rättvisa för det är mörkare i verkligheten.

Just nu sitter jag i sängen och ser över vad jag ska fixa till imorgon när jag ska åka till Romme med min Filip, Isa och några till. Skönt att ha allt färdig fixat ikväll så får man några minuters extra sömn imorgon bitti. 
Det ska bli jätteroligt att åka iväg men jag är lite orolig för jag kan faktiskt inte åka! Jag kan ta mig ner för backen (såvida den inte är för brant) men fort går det inte och det ser inte speciellt snyggt ut. But hey! alla kan inte vara bäst på allt. Jag har åkt slalom en gång förut och det var inte speciellt länge så jag borde inte vara bättre än jag är. De andra får helt enkelt varva mig några gånger bara. Haha.

Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på