13 Mars 2011



Jag vaknade jättetidigt (för att vara mig) idag, halv nio. Det var för att familjen åkte iväg mot Romme då och slamrade och pratade så jag vaknade. Det är väl inte så konstigt att jag vaknade men att jag inte somnade om, det är konstigt.
Nu ligger jag iallafall i sängen och tittar på Stylisterna och äter frukost. Jag var inte sugen alls men jag måste äta för penicillinets skull så det fick bli en ostmacka och varm oboy. Oboyen blev himla god måste jag säga! (tyvärr lika onyttig som god) Jag skummade lattemjölk och grädde + lite vanlig mjölk och blandade i oboypulver och kardemumma. Mums!

Well nu ska jag kolla klart på avsnittet och sen hoppa in i duschen. Vilket nog kommer ta ett tag då jag inte orkar speciellt mycket. Får leta på en pall och sitta ner och duscha, haha!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på