14 Januari 2011

Solen skiner ute och himlen är klarblå. Det är fredag och ikväll skulle jag umgås med bästavän. Men så blev det inte! Istället ligger jag utslagen i sängen och pinar i mig vatten för att jag inte ska må lika illa för att jag inte ätit. Anledningen till detta kallas feber. Feber, en svullen hals som gör förj'vligt ont, frossa och övrigt ont överallt. Halsen vägrar att släppa ner något annat än miniklunkar med ljummet vatten. Om ett tag ska jag nog försöka få i mig lite jättegod morotssoppa som jag gjorde igår. Världens lättaste!

Förresten så har jag tänkt att jag ska börja uppdatera matkategorin lite bättre framöver. Mat är ju trots allt ett av mina största intressen!

Är det något annat som skulle kunna göra min blogg bättre? Kommentera gärna vad ni tycker!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på