I am not dead



yet. Nej skoja. Vet faktiskt inte vad som hände. Blev trött på att blogga. Hade inget att blogga om. Men nu är jag här igen! Jag kan inte lova toppen uppdatering men lite då och då. Inte med två veckors mellanrum ;-)

För första gången sen förra våren (då jag fick min plattång) så har jag tagit tummen ur och provat göra lockar med plattången. Jag trodde det skulle gå åt helvete men det blev helt okej. Inga Hollywoodlockar direkt men lite  lockar blev det iallafall!

Idag hade jag inga lektioner så jag tog en tidig buss in till stan med min fina mormor och kikade lite. Vi fikade och jag köpte några böcker på bokrean.

Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen byta om och packa ihop för att ta bussen till stan och gå på box och zumba! Det ska bli jätteroligt att prova på den omtalade dansen. Haha.

Hejsvejs!


Postat av: L I K E S O F I E [foto]

hej allt bra med dig idag? :]

2011-02-26 @ 21:45:28
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på