Den 10 Februari 2011


Ph by me

En av mina två lektioner var inställda idag så jag pluggade hemma på den andra. Nu sitter jag och slappar framför tv:n med ett glas juice och en nybakad smörgås. Jag fick sådan lust att baka så jag snodde ihop två baguetter (som ni ska få recept senare) och nu sitter jag här och mumsar. Snart ska jag städa lite på mitt rum och sen ta bussen och möta upp Sarah för lite yoga. Sen ikväll kommer bästa Mathilda hit och sover över. 

Pusshej! 


Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-10 @ 19:45:01
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på