2 Februari



Godmorgon!
Jag missade en dag på listan igår but I'll make it up for U, promise. Igår var jag i skolan som vanligt och sen gick jag och Sara och gymmade. Det va kul att gymma igen efter så lång tid men vältränad är jag ju inte direkt.. När vi var klara så kom mamma och pappa och hämtade mig så åkte vi och hälsade på Linda och Andreas. Vi åt lite kvällsis och så. Mysigt. Sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen och stog där i hundra år och sen när jag kom ut var det försent att sitta vid datorn.

Well idag ska jag iallafall till skolan, vi har matteprov :( Och sen efter skolan tar jag tåget till Västerås med Evelina och Carro. Tåget hem kommer inte förrän halv tio till stationen så jag ska försöka hinna blogga lite då. PussPuss!


Postat av: Phelicia

sv: Ja, lördag blir bra! :D

2011-02-02 @ 20:47:50
URL: http://phelicias.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på