It doesn't feel good

Hello babes!Jag sitter i mosters soffa och äter banana split och tittar på film. Prince of persia tror jag den heter. Ingen höjdare direkt, blir nog sängen snart. Jag är helt slut efter flera timmars fönstertvätt och någon timme på marieberg. Jag köpte faktiskt bara tre saker, ett par jeans, en stickad tröja och en tubsjal. När jag var klar med fönstrena så följde jag med ut i stallet en sväng och sen dess har jag setat här. Förövrigt så mår jag skit just nu  och så saknar jag Filip enormt mycket så det blir tidig kväller idag. Typ nu. Ja jag ska nog lägga mig nu så det blir morgon snart så det går fortare tills jag får träffa älskling. Sov gott!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på