Förkyldning på G



Den nya grejen får vänta till imorgon för jag hann inte fixa den. Istället tänkte jag visa er mitt senaste projekt från skolan. Vi skulle sy en varsin tröja i bomullstrikå med någon sorts "applicering". Min blev som ni ser, halvlång, tight, svart och långärmad. För att få med någon form av applikation (och för att jag tycker det är riktigt snyggt) så gjorde jag ryggen väldigt urringad och sydde på breda gummiband. Resutatet blev antingen en lite extravagant vardags tröja eller en skön partyklänning beroende på vad man vill ha. Förresten så tror jag att jag börjar bli förkyld:( Näsan rinner och svider konstand och halsen värker. Huvudet är fullt med bomull och öronen värker. Nyser gör jag stupikvarten också. Nu saknas bara feber så skulle det ha varit en komplett förkyldning.Jag har ingen lust att bli sämre så jag ska köra hårt med mitt EchinaForce och dricka c-vitamin och honungsvatten med massor av ingefära. Förhoppningvis mår jag bättre imorgon.Nu ska jag krypa ner i sängen och prata med min älskling tills jag somnar. Vi hörs imorgon, godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på