Nu väntar en dejt med kudden



Jag har råkat ut för ett problem. Mitt internet i mobilen tog slut idag!:( Eller ja, ni vet Comviqs kampanj "Sommarsurf - surfa i mobilen för max en krona om dagen"? Det gällde bara till och med 31 augusti) Så nu blir det lite dåligt om inlägg den tiden jag inte är hemma vid datorn ett tag framöver.  Självklart ska jag försöka köpa sånt mobilsurf för 30 kr/månad men än så länge vet jag inte riktigt hur man gör om jag ska vara ärlig.

Idag efter skolan så åkte jag hem och chillade lite och sen halv sju åkte jag och var barnvakt. Filip kom en sväng och gjorde mig sällskap men han åkte hem vid nio igen. Tio i tio kom föräldrarna hem och då åkte jag hem och dök rätt ner i sängen. Nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon då jag först ska till skolan och sen vara träffa Elin. Förhoppningsvis även...

Aja godnatt soitharts!(L)


Postat av: Lovisa ; Mode, naglar och foto

Supersnygg header, gillar färgen på soffan! ;)

2010-09-02 @ 01:17:56
URL: http://lovvann.blogg.se/
Postat av: Lois

tankar du med kompis 195 har du GRATIS surf i mobilen till sista november :)

2010-09-02 @ 21:52:05
URL: http://loismlarsson.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på