Tjejmilen - Avklarad


Gårdagens outfit.

Jeans - Cubus
Väska - Gina Tricot
Skärp - H&M
Rosettörhängen - H&M
Skinnjacka med fårull
(NY!) - Vero Moda


Mitt huvud sprängs, magen strejkar och kroppen gör ont. Förövrigt har dagen varit bra. Vi åkte iväg vid halv sju imorse och kom väl fram vid halv tio någon gång. Jag startade i den största startgruppen, nummer tre (av 9). Första halvan av loppet var riktigt segt. Kilometrarna känndes som mil och folk trängdes som tusan. Man fick ungefär en cirkel om 70 cm att hålla sig i och att öka takten var nästan otänkbart. Menmen även att tiden inte var den bästa och att benen var sega så är jag nöjd. Jag tog mig ju runt;) Nu ska ringa till Filip och sen sova. Imorgon är det skolfoto så jag ska upp tidigt och platta håret. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på