Skärpning!

Hej och förlåt för sjukt dålig uppdatering! Jag har helt tappat lusten för bloggen nu när jag inte har internet i mobilen så jag kan blogga därifrån. Men inom en väldigt snar framtid (typ imorn) så ska jag fixa det. Dsignen har jag tänkt fixa lite också för jag är rätt less på den..

Jag är förresten med och tävlar om att bli veckans blogg hos Ghattas.blogg.se . Hjälp mig vinna genom att rösta HÄR

Annars så har jag varit med Mathilda och Emelie idag. Vi var och kikade på en dansuppvisning och sen käkade vi pizza. Vi åkte förbi Ange en sväng med hennes present också. När vi kom hem til Mathilda sen så hjälpte vi hennes mamma lite med maten och sen åt vi. Jag kom väl hem vid nio ungefär och sen dess har jag setat i soffan och chillat.

Nu ska jag gå och fixa lite marängsviss. Puss!


Postat av: sofie

sv: Ingen orsak.

Jag vet hur det känns med 0% blogglust, otroligt jobbigt. Hur har du tänk att ändra designen i bloggen? Jag tycker den du har nu är otroligt fin. :D

2010-09-18 @ 23:30:19
URL: http://inala.blogg.se/
Postat av: hähähäh inte jag

Jag tänkte rösta men jag kom inte dit......:( btw jag vill ha marängsviss!!!!!!!!

2010-09-19 @ 11:26:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på