New in


Jag uppdaterade min underklädeslåda lite igår med två behåar. En vanlig och en bustier. I love'em both♥

Tänkte slänga in ett litet snabbt inlägg såhär på eftermiddagen. Den här dagen har varit riktigt slapp. Först hade jag engelska och efter det hål tills so:n började halv tolv. På hålet gick jag och Hanan ner på stan och fikade. Jag tog en chailatte bara för att testa och blev riktigt besviken. Det smakade ju bara kanel! Jag som verkligen inte tycker om kanel. well efter So:n slutade jag så då åkte jag hem och gjorde morotssoppa till mig och mamma. Sen dess har jag slöat framför tv:n och nu ska jag städa mitt rum. Senare kommer min älskling hit och myser lite.

Niice! Ha det bäst! //Amanda



Postat av: frida

Måste säga att jag verkligen tycker din blogg är fin!:)

2010-09-30 @ 19:41:15
URL: http://esselin.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på