Torsdag 7 Oktober

 


Dagens outfit; Jeans och stickad oversize tröja - Gina Tricot Halsduk - Rut m.fl Halsband - H&M

Hejsan hoppsan bloggen! Jag sitter och pluggar förfullt. Jag slutade skolan 10 över elva idag för att so:n var inställd. Sköönt! så istället för so så hängde jag med Ewe och Threse och käkade på Janya's. Never again säger jag bara. Maten var på tok för stark och så tog de dubbelt pris om man lämnade mat på tallriken! Sjukt. Så för att få slippa betala dubbelt pris (för maten som brände sönder hela munnen) så skrapade jag och Therese ner våra rester i en varsin servett som vi sedan gömde och kastade när vi kom ut.

När vi ätit så skulle Therese hem och jag kilade ner på stan i väntan på min buss. Nere på H&M så hittade jag en sak jag letat efter och velat ha väldigt länge.. Jag återkommer snart med vad det är!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på