11 Oktober 2010

Hej Hej! jag sitter på bussen till skolan och mår illa. Jag var inte hungrig imorse så jag tänkte inte på att äta frukost. Det ångrar jag nu när magen säger ifrån. Jag får köpa en Yoghurt i skolan. Nu när jag kommer fram har jag datakunskap och sen lunch. Vid tolv kommer mamma och hämtar mig och Frida så åker vi till falun och tandläkaren. Jag kom förresten på att jag inte har visat er min nya snygging! Jag köpte en awesome plastklocka av Hanan förra veckan. (Hennes pappa ska öppna affär).  Den är (som ni ser på bilden) svart och lite maskulin. Jag tycker den är skitsnygg!


Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-11 @ 12:38:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på