Svinkalla Måndag

Godmorgon!
Idag är det Måndag, första dagen efter lovet, svinkallt ute och fint väder. Jag sitter och äter nudlar och ska snart kila iväg till bussen. Första lektionen är en lång datakunskapslektion (fast den är ändå rätt slapp) och sen har jag lunch, engelska och svenska sen slutar jag :) De följande två veckorna kommer bli ganska tråkiga för det är bara en (min) klass av de tre som läser ihop som är i skolan, de andra är på praktik:( Jag, Isa och My räknade ut att det var fem(!) veckor kvar tills vi skulle gå i skolan ihop igen. Så är det bara för att de har lagt praktiken helt cepe så att när RL kommer tillbaka från sin då ska HV ut på sin :(

Aja nu ska jag sluta gnälla. Jag bloggar nog ifrån skolan också. Pusshej!


Postat av: louise

tja!

hoppas du har haft en bra dag

jag har dagensblogg på bloggeen kanske är det dej jag väljer?

kram

(förlåt om du inte gillar dessa kommentarer!)

2010-11-08 @ 16:14:13
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på