G O D N A T T

Nu är filmen slut och jag ligger nerkrupen i sängen. Jag tog nyss av plåstret på mitt pekfinger och upptäckte att nästan hela fingertoppen var vit och alldeles bubblig och att hacket där jag skar mig fortfarande är öppet. Skitläskigt. Sen att jag inte har någon känsel på det vita gör bara saken ännu läskigare. Menmen jag ska sova på saken så får jag se hur det är imorgon.

Nyss pratade jag lite i telefon med Filip och nu när vi la på så fick jag nästan tårar i ögonen för att jag saknar honom så mycket. Inte kul. Tur att vi träffas nästa helg iallafall. Då är vi ju lediga trosdag-fredag så vi får massor med tid att träffas på. Mys.

Nu ska jag nog stänga ner här och sova tror jag. Klockan är ju iallafall snart ett och jag vill upp relativt tidigt imorgon så jag hinner både ut och springa och plugga innan träningen. Sen när jag kommer hem från träningen så ska jag väl plugga igen. Fyfan vad jag hatar att lärarna lägger allt på samma gång! Speciellt att det bara är min klass som ska ha hemkunskapsprovet på måndag medans den andra klassen har ända till om två veckor på sig att plugga. Fyfan säger jag bara. 

Usch va arg jag blev nu när jag började tänka på det. Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på