Imorgon är en ny dag


Checka mitt matberg jag tröck i mig under pluggandet. Dock inte risifruttin för den tog min syster.

Mitt humör har gått från 0 till 100 på bara några minuter. Tänk vad glad man kan bli av andras lycka! Det sprudlar i hela mig! 

Nu har jag nästan pluggat klart för idag. Jag ska bara läsa igenom häftet om hemkunskap några gånger till så är jag klar. Det jag har kvar att göra sen kan jag göra imorgon för nu skulle det bara bli dåligt om jag försökte.

Imorgon har jag sovmorgon till klockan nio och sen slutar jag 20 i tre så jag ska ta moppen till skolan så jag kan sova lite längre och komma hem lite tidigare. Helt värdelöst att sitta i skolan när man inte behöver liksom. När jag kommer hem så ska jag ut och springa. Två varv i elljusspåret blir det nog imorgon bara för att se om jag kan fixa det på 30 min. Vad tror ni?

Nu väntar häftet på mig. Vi hörs imorgon med en dagens outfit och en aldeles säkert, väldigt stressad Amanda. Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på