Har ni någonsin sett något sötare?


Mitt humör är så på topp som det kan bli! Jag kom hem tidigt idag och har varit hos mormor en sväng. När jag började skriva det här inlägget så hade jag varit hemma i kanske en halvtimme och jag hade hunnit städa mitt rum, hängt ut mina träningskläder (som jag råkat glömma svettiga och äckliga i min bag...) så nu slipper jag förhoppningsvis tvätta dem. Jag tvättade dem nyss så det känns ovärt att tvätta dem igen när man kan hänga ut dem. Idag är det nästan storm ute så det passar ju bra. Höll på att vicka när jag cyklade för att det blåste så mycket! Nu har jag precis skjutsat in mitt goda fiberbröd i ugnen också, det var därför jag glömde bort att jag höll på att blogga. 

Annars så kan jag ju berätta att jag hade sönder min systers nya strumpbyxor idag. Jag ska aldrig mer låna något viktigt av någon för jag har bara bort det /tar sönder det. Som tur var var det bara ett litet hål i knävecket som jag ska försöka fixa ihop med nagellack och sytråd. Vi får se hur det går. Jag kände mig lite horig när jag gick där i skolan med bara ett par beiga strumpisar istället för svarta. Jag tog av mig Fridas prickiga när de gick sönder för att inte ta sönder dem mer. Turligt nog så hade jag bara en halvtimme kvar i skolan då.

Nu ska jag laga lite lunch och sen diska undan allt från bakningen och sen blir det plugg!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på