Ben & Jerry, my heroes.



Tänk vad lite Ben&Jerry's kan göra! Nyss var jag på dåligt humör och allmänt irriterad på allt och alla men så kom jag på att jag hade lite B&J kvar i frysen sen i lördags. Nu ligger jag och mumsar på den och kikar lite på skrivbord med humöret på topp.

Det enda som inte är på topp är är mina vader och mitt huvud.
Huvudet är tungt och fyllt med taggtråd och bomull och i vaderna har jag sån träningsvärk att det gör ont att gå. Vanligtvis när man har träningsvärk så brukar det ju självklart kännas lite men nu har jag verkligen ont! Att springa till gymmet idag var verkligen skönt. Dels för att det var perfekt uppvärmning och för man springer helt annorlunda mot hur man går så jag hade inte ont i vaderna alls medans jag sprang.
För övrigt gick det jättebra att gymma och efteråt kom Veronica och hämtade oss. Jag som är lite tokig bad att hon skulle släppa av mig i början av månsbobacken så sprang jag uppför den och hem till Filip i racerfart. Gissa om jag var trött efteråt!

Nu ska jag fortsätta letandet efter skrivbord och titta lite på skor. Jag vill vara förberedd imorgon när jag ska till Valbo med mamma, mormor och Frida efter skolan.

Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på