Maj, 13

Det blev lite hastigt och lustigt men nu är jag hemma iallafall. Kvart i ett så ringde Filips pappa och frågade om Filip ville hänga med på monstertruck med nån kompis och självklart ville han det. Kruxet var bara att det började två och var i västerås så det blev himla bråttom!
Nu när jag kom hem så tänkte jag gå och ta en av muffinsarna som var kvar men dem har såklart min familj ätit upp. Lite skadeglädje fick jag iallafall för jag hade börjat äta på en av muffinsarna och sen lagt den i skåpet för att äta mer senare.

Det är lite konstigt att jag kan vara på så bra humör men så när jag kommer hem så är alla halvsura och humöret sjunker som en sten mot botten. Så himla irriterande!
Jag hade jättelust att ut och springa en långrunda men så är alla griniga och humöret i botten och då fick jag ingen lust längre. Värdelöst.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på