Lördag


Frida Esselin - Mathilda Laru


Godmorgon!  Jag har nyss ätit frukost och nu har jag krupit ner i sängen igen och kikar efter skor. Jag hittade ju The Shoes på H&M för ett tag sedan men då var jag så seg så de blev slutsålda. Lika dant med hatten jag ville ha. Känns som att jag kanske är för seg för att shoppa. Jag kan ju aldrig bestämma mig! Nästa gång jag hittar något jag vill ha så ska jag köpa det påengång.

Idag har jag inga planer alls. Eller jo, jag ska ut och springa. Det är ett måste för jag har inte sprungit sen i onsdags! Om jag fortsätter att sega mig såhär så kommer jag aldrig palla springa vårruset den 18:de...

Jag har hört ryktesvägen att min syster och hennes kompis ska baka bullar om ett tag. Hur länge sedan var det inte man åt nybakade bullar och mjölk? Precis, evigheter sedan! 







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på