The Hurt Locker



Jag har gett upp pluggandet för idag. Imorgon måste jag skriva en miljöbeskrivning från Grease och plugga som tusan på hemkunskapen. Får jag inte mvg på det här provet så kan jag glömma ett mvg i slutbetyg. Kan jag nog ändå för våran skitlärare betygsätter bara det teoretiska inte det praktiska. Äckel.

Iallafall så sitter jag och tittar på The Hurt Locker. Jag började ju se den här om dagen med Filip men jag hann bara se 20 minuter ungefär så jag bestämde mig för att se resten nu. Hittills är filmen riktigt bra, men jag får nervösa sammanbrott hela tiden och fäller en tår då och då. Nej nu blev det spännande, jag bloggar mer när filmen är slut. Puuuss! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på