Showtime



Söta Matilda i sin dans makeup.



Nu är jag hemma från Filip och ligger i sängen och pluggar. Det går riktigt bra, jag är nog klar om en halvtimme ungefär.

Uppvisningen "Showtime" som jag och Filip var på idag var jättebra! Det var sexorna i Skogsbo som sjöng och dansade. Vi var där och tittade för att Matilda, Filips lillasyster, var med i showen. När showen var slut så kunde man köpa fika, jag köpte en muffin med hallon och någon kräm i och det var den godaste muffin jag någonsin ätit!
Vid åtta gick jag och Filip hem till honom igen och började titta på en film, The Hurt Locker, som var väldigt bra så långt jag hann se innan mamma kom och hämtade mig klockan nio.

Nu ligger jag somsagt och pluggar kemi. Hela den här helgen kommer gå åt till plugg tråkigt nog men så kan det vara, det är faktiskt bara 23 skoldagar kvar nu!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på