Bilder från Valborg


Victoria Norén - Mathilda Laru

Jonna Pernsjö - Angelica Mattson - Linnéa Lundberg - Victoria Norén


Mathilda Laru - Jag - Frida Esselin

Snodde tre bilder av Jonna Pernsjö från Valborg. 

Efter träningen idag så sprang jag från dommarhagen till Skogsbo för att få den springrunda jag hade planerat. Egentligen så skulle jag ha åkt hem och sprungit efter träningen men Filip ringde och frågade om jag ville komma dit så nödlösningen fick bli att jag sprang hem till honom. Vi har inte gjort mycket alls faktiskt. När jag kom dit så hoppade jag in i duschen på en gång och sen har vi tittat på film.
Nu sitter jag och tittar på skrivbord på IKEA och funderar lite över hur jag ska göra imorn, om jag ska ta moppen till skolan eller inte?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på