B I L D B O M B


Självklart en bild på maten som jag åt på IKEA
♥Asgod kotlettrad med rotatouille och pommes.


Dagens efter lite shopping.
♥Linne, halsband & skinnjacka - H&M
♥Jeans Gina Tricot - 199:-
♥Converse


Bara för att så förevigades även mormors glass.


Årets första mjukglass!
♥23:- Wayne's Coffee
Haha skoja!


Nya strumpbyxor med sömm bak och vita converse.
♥79.50:- BikBok
♥699:- Euro Sko


Mina underbara heels!
♥449:- DinSko



Ignorera att jag ser sur och sliten ut på bilden


Ett av Fridas köp. Superskön verkligen! Hoppas hon tröttnar på den snart...
Hoodie - 299:- Stadium

Jag är precis lika nöjd med allting! Tack till mami och papi♥ och självklart till mormor och Frida för trevligt sällskap!

Nu väntar sängen för mig. Godnatt!



Postat av: Fridaaa

de tror jag inte att jag kommer göra ;)

2010-05-06 @ 19:57:32
URL: http://fridajenssen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på