Vegowook

Då var första skoldagen efter lovet avklarad. En ganska chill dag om du frågar mig. Först sovmorgon, spanska och hemkunskap sen lunch och bad. Sista lektionen som var svenska/so missade vi 20 minuter på för att någon jävel hade tryckt på brandlarmsknappen vilket ioförsig inte gjorde så mycket för oss som missade lektion.
Efter skolan så hämtade mormor mig så jag kom hem lite tidigare (annars hade jag behövt ta bussen direkt till Filip, vilket inte borde vara så drygt om det inte vore för att bussen tar en miljon omvägar så att en sträcka på sisådär två mil tar ungefär en timme).
Jag var så hungrig när jag kom hem så jag slängde ihop lite wook, jag älskar wook. För det första så är det superenkelt att laga och det är bra för man behöver inga speciella ingredienser. Sen är det ju ett + att det är supergott också!
Bussen som jag ska ta hem till Filip går om 10 minuter så jag borde kila iväg och göra mig iordning nu så jag inte missar den. Ha det bäst!



Postat av: matilda

Vad mysigt ^^,

2010-03-08 @ 16:49:34
URL: http://qwentus.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på