Världens segaste dag

Jag är dödstrött. Verkligen dödstrött. Hela dagen så har mina ögon åkt ihop och jag har varit allmänt seg.
Jag fick veta imorse att vi hade nationellt prov i engelska idag. väldigt passande med tanke på mitt tillstånd. Not. Jag gjorde mitt bästa iallafall och det är allt jag kan göra.
På slöjden började jag med en amigurumi figur som jag nog ska virka lite på nu när jag lägger mig.

Efter skolan så fick jag skjuts med Linda till dalahästen så jag slapp åka bussen som tar alla omvägar som finns. smart som jag är så glömde jag mina vantar i bilen. Jag hann fixa lite grejer (och köpa ett par nya vantar för det var ju så kallt!) och sen fick jag en skön promenad till Filip.
Det visade sig att han var lika seg som jag för när jag kommit dit så dröjde det inte länge innan vi båda låg och sov. Vi vaknade av att maten var klar och efter det så tittade vi på monsters vs. aliens igen. Såå söt!

Nu ska jag lägga mig och försöka somna, konstigt nog är det alltid som svårast att somna när jag är som tröttast. Undrar varför det är så egentligen...

Nu skriker hel jag efter sömn så jag ska gosa ner mig i sängen. Sov gott!


Postat av: FEBBS

ja ;) men de ger ut till alla som är på topplistan också :P

2010-03-24 @ 23:39:14
URL: http://febbs.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på