Taggad för afrodans imorgon!

 

Som jag sa imorse så mår jag inte så bra och har ont lite överallt. Det visade sig vara på grund av att jag har feber. Inte kul! så nu ligger jag nerbäddad i sängen med dubbla täcken och fryser. Nyss tog jag en ipren så jag blir nog lite bättre snart vilket är skönt för jag har ju målarkurs sen och den vill jag inte missa. Idag lovar jag att ni ska få se en bild på min målning. Om inte ikväll så imorgon.
Hur som helst så ska jag och Sara afrodansa imorgon. Vi åker nog in till stan direkt efter skolan och kikar runt lite och sen går vi ner till Maeks.
Nu ska jag fixa disken och sen äta lite innan jag ska ta bussen till målarkursen. Ha det bra!



Postat av: alexx

Hej , läste nyss din blogg tyckte den var jättebra!

Hur är det med dig? ;)

2010-03-10 @ 09:23:25
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på