Aweful update

Förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen inte hunnit blogga idag, jag har ju tränat hela dagen. Lika igår.
När jag kom hem till Filip vid fem så var jag så slut i hela kroppen att jag sov middag i typ en timme. När vi bygger på träningarna så är det ju klart att man får lite smällar och sparkar här och där, men det är inget man lägger märke till då. Nu däremot känns det ganska duktigt i hela kroppen att jag har tränat i fem timmar...
Imorgon blir det iallafall bara 4 timmar för jag måste hem till Filip emellan träningen och bion som jag, Filip, Frida och Matilda ska på imorgon. Bion börjar vid tre så det blir tight om tid men det får lov att funka.

Jag sitter och tittar runt lite på bubbleroom.se och jag har hittat två favoriter. bikinitoppen är helt underbar och precis en sådan som jag har letat efter så den hamnar i min garderob inom en snar framtid. tröjan däremot är tyvärr lite för dyr för mitt tycke men vi får se hur det blir. Jag ska nog kika lite på nelly.com också för säkerhets skull. Kram på er!

 


Postat av: jonna

jag har en såndär bikini behå, fast en röd med prickar :) den är jätte skön! (y'

2010-03-05 @ 14:59:44
URL: http://soloilmeglio.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på