Bloggtorka?

Jag och Filip har nyss kommit hem från att ha ätit pizza. Jättenyttigt jag vet, men ibland får man faktiskt unna sig.
Idag var ju somsagt på träning från tolv till fyra. Vi gjorde inte så jättemycket men vi hade kul. Efter några timmar så kom dalademokraten och tog lite bilder och så. Jag tänkte att jag ska försöka få Frida och Matilda att komma och prova på imorn hade jag tänkt...
Ja efter träningen så tog jag bussen till Filip och vi har inte gjort speciellt mycket mer än varit och ätit. Om ett tag ska vi väl kolla på film eller något.
Jag har lite av en bloggtorka tror jag. Jag kan verkligen inte komma på något över huvud taget att blogga om. Menmen jag kommer väl på något sen. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det bäst!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på