H o m e

Nu har jag kommit hem och sitter och äter nudlar. Snart ska jag sätta igång och skriva lite på min so-uppsats. När pappa kommer hem så ska vi in till stan och lämna tillbaka provbågarna jag lånade från Synoptik. Jag hoppas jag får glasögon snart för jag har ont i huvudet ganska ofta och börjar misstänka att min halvdåliga syn är boven i dramat.
Trots att det bara har gått ca tre veckor sen vi hade sportlov så känns det som att påsklovet är väldigt välbehövligt.
Vi är många som går runt och ser ut som lik för att vi är så trötta i skolan. På tal om trött så ska jag nog fixa mig lite och sen ska jag ta en power nap tror jag. Det är så himla skönt! Fast inte mer än 20 min för då blir man bara tröttare.

Pusshej! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på