Good night sleep tight!

Gud va skönt det var att träna! Det enda tråkiga var att jag blev trött rätt fort men jag visste ju att det skulle bli så. På onsdag blir det antagligen afrodans med Sara, det ska bli riktigt roligt!

Just nu sitter jag och äter sockrade popcorn (såå mycket godare än vad det låter) och tittar på Johan Falk. Eller ja precis nu så blev det nyheter men nyss tittade jag på det. Imorgon är det skola igen... Skönt att jag bara går två dagar den här veckan. Jag är ledig på tisdag för jag ska till Falun igen.

Min blogg lider av bildbrist, jag ska åtgärda problemet i veckan jag lovar.

Nu ska jag gå och ta lite glass och sen ska jag nog lägga mig i sängen och titta klart på Johan Falk.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på