21 Mars 2010

Hej, nu äntligen har jag tid att blogga. Jag och pappa sitter och tittar på Johan Falk - Leo Gaut och jag proppar i mig chipsVi kom hem från Valbo vid halv sex och sen dess så har jag städat mitt rum. När jag väl städar så gäller det att jag koncentrerar mig på det och inte typ sätter mig vid datorn ett tag för då orkar jag inte städa klart sen. Nu är jag iallafall klar och mitt rum och garderoben är finare än någonsin.

I Valbo köpte jag ett par svarta jeanstights, en stor tygkasse och två tunikor, en skjortliknande och en blåblommig. Bilder på köpen kommer senare. Det var superlänge sen som jag var i Valbo och det var roligt med lite nytt. Vi brukar ofta åka till västerås annars men idag blev det somsagt Valbo.
Vi åt en jättegod lunch på IKEA, jag åt vinmarinerad kyckling med pommes och beasås och de andra åt kotlettrad. Jag blev så mätt att jag inte orkade köpa en mjukglass vid utgången på IKEA. Då är man mätt kan jag säga för IKEA har verkligen världens godaste mjukglass!



Postat av: emma.

sv: tack :)

2010-03-21 @ 22:49:52
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på