Tisdagen den 30 Mars

Jag har nyss gått upp, en timme senare än vad jag hade tänkt... Nu får jag bråttom att platta håret och äta frukost menmen. Föresten så hade jag tittat fel på tiden angående Falun, jag skulle inte vara där förrän klockan 11. Det betyder att jag inte behöver åka nio som vi tänkt utan vi kan åka halv tio istället. Skönt! nu fick jag inte så bråttom längre.

Jag hoppas att mamma är på bra humör så att vi stannar på donken på hemvägen. Jag har varit sugen på donkenmat i evigheter! Jag vet precis vad jag ska ta isåfall, 6 st chickenbits, en mellan strips och en mellan milkshake och så sötsur dipp såklart! Sååå gott!

Nej nu ska jag sätta fart så att jag inte blir sen. Vi hörs när jag kommer hem!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på