Tidsfördriv


OM JUST DIG


FULLSTÄNDIGT NAMN : Amanda Maria Jenssen

FÖDD : 3 juni 1994

BOR: I mitten av Sverige

SMEKNAMN : Har inget smeknamn

FAMILJ : Mamma, pappa och syster

INTRESSEN : Träning, foto, mode, make up, inredning, vänner och mycket mer.

SKOLA : Johan Olov Skolan


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..



SAKNAT NÅGON : Ja det har jag.


ÅNGRAT NÅGOT :
Det finns alltid saker att ångra.


LJUGIT :
Vem har inte? Nej men inget speciellt vad jag vet.

SVIKIT NÅGON :
Nej det tror jag inte.

KÄNNT DIG SÄMST :
Ja

GRÅTIT :
Ja, men jag gråter för allt. Jag gråter när jag blir glad, om det är sorgligt på tv, om det är glatt på tv, you name it!

SKRATTAT :
Yes!

VARIT SJUK :
Skoja inte!

VARIT UTOMLANDS :
Nope

TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN :
Klart jag har.


KÄNSLOR


GRÅTER DU OFTA : Kan man nog säga ja. Men somsagt jag gråter för lite vad som helst.

SKRATTAR DU OFTA : Ja det gör jag väl.

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Sådär, är sjuk och allmänt låg men samtidigt är allt jättebra.

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bra i allmänhet men det går ju alltid upp och ner.

HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Aldrig.

HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Vem har inte?


KÄRLEK



FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
Nej, det var länge sedan♥

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD :
Jag har bara blivit det en gång så det kan jag väl inte säga direkt.


ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN :
Huh?

TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
Hoppas på ett iallafall.

ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:
Jättekär♥

OM JA, I VEM :
Världens underbaraste Filip Kvist Björklund (L)(L)

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD :
En


HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD :
En del.

HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
Nej

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
JA!

VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU :
Filip Björklund killar? haha

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET :
Båda!

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT :
Hellre lång än kort men lagom är bäst.

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
l don't care.

FÅR DU MÅNGA KILLAR : Vill bara ha en.


UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: Blonda slingor. Jag är mer blond än brunett.

ÖGON FÄRG: Blåa

LÅNGT ELLER KORT HÅR : Kortare än vad jag vill ha.

SNYGG ELLER FUL: Varken eller.

NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Jag duger som jag är.

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ibland så.

ELLER TVÄRTOM? : Jadå det händer. Men då är det oftast omogna kommentarer.

HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Haha ja.

HAR DU LÅNGA NAGLAR: Mellanlånga.

SMINKAR DU DIG: Ja ibland.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på