Studiedag

Usch jag ser sliten ut. Ignorera det.

Godmorgon! Jag sitter och äter frukost, en banan och ostmacka och oboy. Mackan låter nog inte så god men det är den!

10:55 går bussen till stan. Jag ska dit och beställa tid för synundersökning och lite annat smått och gott. Jag kom just på att jag har ett berg av låneböcker som jag borde lämna tillbaka, det passar bra att jag gör det nu så kan jag låna något nytt också.

Nu ska jag gå och fixa mig och sen får vi se om jag hinner blogga något mer innan bussen går.
Om jag inte hinner så hörs vi när jag kommer hem. Puss!


Postat av: vilma<3

Jag mår inte så bra:( dudå??

2010-03-23 @ 13:32:23
URL: http://skrattans.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på