Sjuk

Det blir varken skola eller afrodans för mig idag då jag ligger nerbäddad i sängen med feber och ont överallt. Nyss pinade jag i mig en halv kopp yoghurt och 12 hela pepparkorn. Peppakornen åt jag för att det sägs förebygga magsjuka om man tar 12 stycken när man börjar känna sig illamående. Vi får väl hoppas att det hjälper... Jag har sovit jättedåligt i natt och drömt feberdrömmar. Nu på förmiddagen har jag försökt sova lite men min kropp vill inte det så jag tog fram datorn istället.

Måste bara berätta, det är så himla gulligt tycker jag. Vid halv nio så kom Filip och skulle hämta sin praolapp och med sig så hade han en liten "krya på dig" blomma och en tidning! Jag fick också mitt favoritvatten VITAMIN WELL defence med smak av fläder och citron samt en ask med läkerol. Gissa om jag blev glad! Det gjorde min dag att han kom och sa hej. Åh gud vad jag älskar honom!


♥♥A gift from my love♥♥



Postat av: Anonym

Gulligt :)

2010-03-10 @ 12:44:33
Postat av: Mathilda

SV: Trycket på baksidan var rätt litet plus att det satt rätt långt ner men jag har vant mig nu så jag stör mig inte på det längre :)

2010-03-10 @ 20:27:00
URL: http://personligaapersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på