P å s k l o v !

Nu är det efterlängtade påsklovet äntligen här! Lovet har jag invigit med dubbel(trippel) träning! Jag och Sara tog bussen in till stan efter skolan, vi tog bybussen. BIG misstake! Vägen kringlade sig fram i evigheter och vi skumpade runt som jag vet inte vad! Illa mådde jag också, men vad gör man inte för lite sightseeing i vildmarken? Höhö.
När vi kom fram så gick vi in på bullen och åt en varsin baguette. när vi köpte dem så sa båda att vi aaaaldrig skulle orka äta upp hela den här! Men whoops så var det tomt och vi var mätta och glada. efter det så gick vi på stan lite och sen gick vi iväg mot Maeks. När vi kom fram så visade det sig att afrodansen var inställd! Vi bestämde att vi skulle gymma istället så det gjorde inte så mycket. Jag blev positivt överraskad över hur fräscht och luftigt det var där inne. Personalen var jättetrevlig också och vi fick oss en rejäl workout. Efter gymmet så powerwalkade vi till nästa träning (cheerleading) i Skogsbo.
Nu har jag kommit hem, långduschat, ätit och tittat bloggar. Nu ska jag pyssla om mina trötta fötter och sen krypa ner under täcket.

Imorgon ska jag ta bussen till Filip och sen ska vi åka och bada! Det ska bli skönt att simma lite och sen bubbla. Och åka rutchbana såklart. Hehehee...


Postat av: maja

värst vad du och sara är hurtiga, duktigt av er jag önskar jag kunde träna lite mer, skulle verkligen behöva det. Du kommer att klara av kaninen hur bra som helst, fastnar du någonstans får du fråga mig nästa gång vi ses. ha ett riktigt skönt påsklov, det ska jag ha. :)

2010-04-01 @ 07:56:44
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på