Nyduschad

Nu är jag ren och fräsch efter en låååång dusch. Jag sitter här med en fryspizza framför mig. Det får bli min middag idag för jag hinner inte äta något annat innan jag ska iväg igen. Till målarkursen denna gång. Idag är det sista gången för mig så jag hoppas verkligen att jag blir klar med min tavla.

Idag när jag skulle gå till bussen så fick jag en lite chock. Det var nästan snöstorm ute! Jag trodde att det var fint väder och sol så jag hade tagit på mig en vanlig vindjacka. 
Syntestet jag gjorde på stan gick bra, jag ska få glasögon och fick hem två olika bågar som jag ska välja mellan är det tänkt. Jag lägger upp en bild här lite senare så får ni säga vad ni tycker.

Förresten! Grejerna jag hade beställt från bubbleroom var perfekta. Klänningen var jättefin men den behöver en rejäl omgång med strykjärnet så det är därför jag inte har lagt upp någon bild på den. Bikinitoppen är lite stel just nu men när jag har haft den några gången så blir den nog bra.

Nu ska jag packa ihop mina målarsaker och måla klart mina naglar, sen bär det av ut i snön.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på