Hemma tidigt

Ja idag kom jag hem lite tidigare än väntat. En glad överraskning. Vi satt på so:n och hade vikarie och så frågar Julia om vi inte kan få åka hem och vikarien sa ja. Så nu sitter jag här och äter nudlar och bloggar lite.
vid fyra ska jag ta bussen till stan och möta upp Filip så ska vi gå och fika. Vi har varit tillsammans i nio månader idag, gud vad tiden går fort!

Idag på badet (jag var inte med pga att jag har varit sjuk) så fick jag ett sms om att mitt paket från bubbleroom finns att hämta ut på ICA så mamma skulle hämta ut det efter jobbet. Jag hoppas att klänningen är lika fin i verkligheten som den var på bilden för isåfall så är jag supernöjd med den! Nu ska jag bara hitta ett par skor som passar bra till. Jag vill inte ha några med hög klack tror jag för jag blir så väldigt lång och det känner jag mig inte bekväm med.
Nu ska jag måla klart naglarna och sen fixa mig lite innan jag sticker iväg. Ha det bäst! Vi hörs när jag kommer hem.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på