Hemma igen

Nu är jag hemma igen och ligger nerbäddad i sängen. Tänderna spänner som bara den och jag är helt slut.
När jag hade varit hos tandläkaren så sa pappa att jag kunde få gå på stan om jag ville medans han skulle fixa lite saker. Jag tackade självklart inte nej och kikade runt lite i butikerna. Detta resulterade i en present åt Matilda som fyller år på söndag, två korta t-shirts, några nya ringar och en skinnjacka från h&m. Jag tittade lite på väskor på GinaTricot också men jag hade inte råd med både jackan och en väska. Sen kunde jag inte bestämma mig för vilken av väskorna som jag ville ha heller så det gjorde inte så mycket.

Nyss kikade jag min mejl och såg att bubbleroom har fri frakt idag så jag ska nog passa på att beställa lite grejer jag ändå tänkt beställa.

Nu blir det mat och sen nagelfix. Bilder på mina köp får ni när jag orkar fota dem. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på