Godmorgon!

Vid 7 ringde klockan imorse. Vi skulle upp och gratta Matilda som fyller 13 idag. Sen dess har jag hunnit med att äta frukost också och nu ska jag platta håret för det hann jag aldrig igår.
Filmen Monsters vs. Aliens som vi såg igår kväll var jättesöt! Jag skrattade mig igenom nästan hela filmen så rolig var den också. Fast att jag var väldigt trött kan ha något med det att göra...

Om ungefär en timme eller lite mer så kommer min familj och hämtar upp mig och sen åker vi och shoppar. Jag hoppas vi ska till IKEA också för jag vill verkligen ha ett skrivbord nu! Det är drygt att behöva sitta i köket när jag ska plugga.

Nej nu ska jag platta håret och fixa mig. Sen ska jag vila lite innan de hämtar mig. Så trött är jag!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på